تَسَحّـُـــب

عصر یک جمعه ی دلگیر؛دلم گفت "بگویم،بنویسم"...

تَسَحّـُـــب

عصر یک جمعه ی دلگیر؛دلم گفت "بگویم،بنویسم"...

تَسَحّـُـــب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

برای نگارم...

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

"دوش مرا حال خوشی دست داد"

بر مه زیبای رخش بست داد

پای شدم تا برسانم برش

سرمه کند چشم،بگرد رهش

ماه عذارش چو مه چارده

اوست که پایان برد آن یازده

نیست نگاری که سراپرده اش

هست تمنای دلان ، برده اش

ای تو گه عالم رود اندر پی ات

دیده شود نجم ظهور کی ات؟

وی که بجز تو نبود دلبری

دل زگجا تا به کجا می بری؟

سرور من،سرو خرامان من

دل به دلت بسته دلم،جان من

نسخه ی دل،کی بنویسد نفس؟

دل ، که به یکباره بیفکند خس؟

خواسته ی دل که نظر بنگری

از بر آواره ات ار بگذری

کوچه به کوچه روم از بوی تو

مست شدم،مست خم موی تو

چهره،تو درهم نکش از دیدنم

شرم سحرها،چله بشکستنم

چشم سرت ، چشم دلم را گشود

ناوک چشمت ، درِ دل را ربود

نیست شود هر که دلش غیر بود

نی دل من جز تو که بهرش نبود

"دوش مرا حال خوشی دست داد"

بر مه زیبای رخت بست داد


پی نوشت:اولین سروده ام ؛برای نگارم...

پی نوشت2:لینک

۹۳/۱۱/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۵ مونا [بوی ِخاکِ خیس]
قسمت قشنگ این پست اینه که با صدای خود شاعرش شنیده شده ^ــ^
پاسخ:
حالا شما مستفیض شدی ؛ دیگه دیگه..!! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی