تَسَحّـُـــب

عصر یک جمعه ی دلگیر؛دلم گفت "بگویم،بنویسم"...

تَسَحّـُـــب

عصر یک جمعه ی دلگیر؛دلم گفت "بگویم،بنویسم"...

تَسَحّـُـــب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هوگویک

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ب.ظ
آسمان؛
ماه،
ستاره،
حیاط خلوت و
حیات خلوت... .
شب نشینی هایم را دوست دارم
نمیدانم این هُرم نَفَس از کجاست که اجازه رخنه سرما را در وجودم،در قلبم نمیدهد،
نمیدانم از هُرم نَفَس محبّت توست که اینگونه میسوزم؛
آتَشَم میزنَد
یا از هرمِ عصیاِن نفسِ سرکش منَست که در تلاطم ذوب شده اَم
نمیدانم...
شاید هم[باز هم وقاحت و گستاخی من در برابرت]آتشِ عشقِ به تو،چون عَشَقّه،در وجودَم پیچیده است
نمیدانم...
شب نشینی هایم را دوست دارم
بی نَفَسی میخواهم،وقتی که
غَضَب زده اَم...
"ای نفسِ من!
وَیک...!"
______________________

پ.ن«هُوگویَک:مرغ شب آواز،مرغ حق گو»

+

بــی شــــکـــــ . . .
جهان را به عـشـق کسی آفریده اند؛
چون من که آفریده ام از عشق
جهـــانی بـــرای تـــــو . . .

۹۳/۱۱/۱۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
تسحب

هوگویک

نظرات  (۲)

بازار دین فروشان  حق جانب نما، گذشته ، ساعت خواب :):)
پاسخ:

sharptongue=تیز(تند)زبان

؟؟؟!!

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" هوگویک "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/39512
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام صادق (علیه‌السّلام): شما را از پنج واقعیت آگاه می‌سازم: بخیل را آسایش نباشد و حسود را خوشی و شاهان را وفاداری و دروغگو را مردانگی و نادان را ریاست و سروری."
یا علی
پاسخ:

سلام

ممنونم از جمله بسیار زیباتون...

لطف کردید...

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی